Mijn eerste reisverslag - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Corwin meel - WaarBenJij.nu Mijn eerste reisverslag - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Corwin meel - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reisverslag

Door: Corwin van meel

Blijf op de hoogte en volg Corwin

30 Augustus 2017 | Nederland, Lelystad

ik ben op zondag 27 augustus ben ik vertrokken naar mijn stageplaats in Lelystad. Ik ben die dag rond 2 uur vertrokken en kwam om 3 uur aan in Lelystad. ik keek mijn ogen uit toen ik daar aankwam de percelen daar zijn veel groter dan bij mij in de buurt en ze werken allemaal met gps daar, ook wordt hier veel meer aan akkerbouw gedaan, hier in de omgeving worden veel tulpen verbouwd omdat de grond hier heel geschikt voor is, ik werd daar met open armen ontvangen, toen ik daar aankwam mocht ik gelijk mee helpen met graszaaien en de koeien voeren. ze hebben 260 melkkoeien en 140 stuks jongvee, ze melken met een 2 x 18 rapid exit ze zijn ongeveer 2,5-3 uur aan het melken, smorgens heeft die 2 vaste medewerkers die melken die beginnen om half 5, ik mag om half 8 beginnen dan mag ik nog even met melken en alles schoonmaken. smiddags doe ik meehelpen dan beginnen ze om 3 uur met melken. ik slaap bij de oom van Berend ( mijn stagebegeleider) hier ben ik daarna naar toe gegaan daar heb ik toen een rondleiding gehad waar ik alles kon vinden en waar ik kon slapen

  • 08 September 2017 - 09:36

    Ad Vanb Tuyl:

    Hoi Corwin,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt bij Berend Bosma en dat je daar veel kunt leren. Wat een luxe dat je pas om half 8 hoeft te beginnen.
    Ik bel je nog en ik kom je nog een keer bezoeken.

    Succes,
    Ad van Tuyl

Tags: stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lelystad

Corwin

Actief sinds 24 Aug. 2017
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 4197

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: